Banner

Vakansiyalar

Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 700 - 1200 manat - 15 VAKANSİYA

Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 700 - 1200 manat - 15 VAKANSİYA | FED.az
19:58 17 May 2021

VAKANSİYA 1

“FINCA Impact Finance” Afrika, Avrasiya, Latın Amerikası və Orta Şərqin Azərbaycan da daxil olmaqla 20 ölkəsində fəaliyyət göstərən törəmə şirkətləri vasitəsilə bir milyondan çox müştəriyə maliyyə xidməti göstərən aparıcı qlobal mikromaliyyə şəbəkələrindən biridir.

Hal-hazrıda “FINCA Azerbaijan” Qeyri-Bank Kredit Təşkilatı BAŞ KOMMERSİYA RƏHBƏRİ vəzifəsinə işçi axtarışı elan edir.

Yuxarıda qeyd edilən vəzifə ilə bağlı məlumat almaq və vəzifəyə müraciət üçün qeyd edilən ünvana https://bit.ly/3ePUEoI keçid edə bilərsiniz.

QEYD: Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

“FINCA Impact Finance” is one of the leading global microfinance networks providing financial services for more than one million clients through subsidiaries in 20 countries in Africa, Eurasia, Latin America and the Middle East, including Azerbaijan.

Currently, “FINCA Azerbaijan” Non-Bank Credit Organization is looking for a CHIEF COMMERCIAL OFFICER.

If you are interested in this position please follow the link https://bit.ly/3ePUEoI to get more information and submit your resume.

NOTE: Only selected candidates will be contacted.

 

VAKANSİYA 2

Kənd təsərrüfatı sahəsində fəaliyyət göstərən Agro Dairy MMC ”Təmir İşləri üzrə Qrup Lideri” vəzifəsinə işə qəbul elan edir.

Vəzifələri:

- Təyin edilmiş əmlakın planlaşdırılan təmir cədvəlinin və yüksək prioritetli düzəltmə / parçalanma işlərinin təhlükəsiz, effektiv və səmərəli icrasını aktivlərin texniki qulluqçuları və müxtəlif podratçı mənbələrinin rəhbərliyi vasitəsilə idarə etmək.
- Baxım texniki işçilərinin İş İdarəetmə proseslərini, standartlarını və İş prosesinə nəzarət etməsini başa düşmələrini və onlara ciddi şəkildə riayət etmələrini təmin etmək
- Çoxsaylı texniki xidmət sahələrində liderlik bacarıqları və texniki təcrübə nümayişi
- Təşkilati sərhədlər arasında şəbəkə qurma və təsir göstərmək qabiliyyəti nümayiş etdirmək
- İş icazəsi və risk qiymətləndirmə prosesləri bilikləri və ya texniki hazırlıq / icra fəaliyyətləri haqqında geniş məlumat.
- İşin idarəedilməsi prosesi barədə geniş məlumat və işin idarəedilməsi prosesindən istifadə edilərək istismar işində davamlı inkişafın sürülməsinin sübut olunmuş bir tarixi.
- Sahə baxım işlərinin qiymətləndirilməsində və prioritetləşdirilməsində iştirak etmək
- Sahənin planlaşdırılan işləri başa çatdırmaq üçün kifayət qədər resurs və material saxlamasını təmin etmək.
- Texniki tənzimləməyə uyğunluq işinin planlaşdırıldığı kimi başa çatdırılması
- Yüksək prioritetli düzəltmə / qəza tipli işlərin planlaşdırılması və təhlükəsiz icra etmək.
- Tamamlanmış təmir işlərinin effektivliyini və resurs səmərəliliyini təmin etmək və razılaşdırılmış təmir işləri qrafikinin tamamlanmasına mane olan sistemli məsələlərin həlli və / və ya artırmaq
- Texniklərin bacarıqlarının irəliləməsi və izlənilməsi və texniki işçilərin hər hansı bir iş üçün minimum səriştə standartlarına cavab verilməsi

Tələblər:

- Müvafiq sahədə Ali təhsil
- Təmir işləri sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Zəruri hallarda ezamiyyələrə getmə imkanları
- İngilis dili biliyi (üstünlük hesab olunacaq)
- Liderlik təcrübəsi

Əlavə Məlumatlar:

İş yeri – Samux rayonu

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində ”Təmir İşləri üzrə Qrup Lideri” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur.

 

VAKANSİYA 3

İş yeri: “Göygöl Şərab Zavodu” ASC, Göygöl şəhəri

Vəzifə: Mühasib
İş qrafiki: 09:00 - 18:00/Bazar ertəsi – Cümə
İstirahət günü: Şənbə, bazar

NAMİZƏDƏ DAİR TƏLƏBLƏR:

• Ali iqtisadi təhsil (mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisasl üzrə) ;
• Mühasib kimi ən azı 1 il iş təcrübəsi ;
• Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi, vergi məcəlləsini və əmək qanunvericiliyini bilməli;
• 1 C,MS Office, EVHF, proqramlarını bilməli;
• Komanda ruhunda işləmək, peşəkar, məsuliyyətli, dürüst və dəqiq olmaq, məxfiliyi qorumaq;

İŞİN TƏSVİRİ:

• Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün mühasibat əməliyyatlarının üçotunun aparılması və sənədləşmənin təşkili;
• Vergi, statistika və DSMF hesabatlarının hazırlanması

QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və "Subject" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV" - lərə baxılmayacaq.

E - mail : [email protected]

 

VAKANSİYA 4

Müəssisə : «Ricon» MMC
Vəzifə: Smetaçı mühəndis

İş barədə məlumat

• İşçi layihə sənədlərinə uyğun ümumi tikinti, mexaniki və elektrik təchizatı işlərinin layihə smeta sənədlərinin tərtibatı;
• Əsaslı Tikinti-quraşdırma və təmir işləri üçün təklif və razılaşma qiymətləri hesablamalarını analiz etmək və smeta sənədini hazırlamaq.
• Layihə icrası zamanı mövcud dəyişikliklərə əsasən smeta sənədlərinə düzəlişlərin edilməsi;
• Digər təşkilatlar tərəfindən hazırlanmış smeta sənədlərinin yoxlanılması və nəticələrlə bağlı arayışın tərtib edilməsi;
• Layihələr üzrə smeta sənədlərinin uçotunun aparılması və smeta maliyyə hesablamalarının sistemləşdirilməsi;
• Yerli və beynəlxalq tender layihə sənədlərinin qiymətləndirilməsi;
• Smeta qiymətləri üzrə arayışların tərtib edilməsi
• Smeta sahəsinə tam hakim olmalıdır və yaranacaq problemlərin həlli üçün öz təkliflərini irəli sürməlidir
• Əmək haqqının miqdarı namizədin malik olduğu bacarıq və biliklərə görə dəyişir

Bilməlidir

• Tikinti materiallarının növləri və xüsusiyyətlərini
• Tikinti texnologiyasını
• Tikinti norma və qaydalarını, material sərfi normalarını
• Smeta sənədlərinin hazırlanması üçün ümumi tikinti işlərin həcmlərinin təhlili və hesablanmasını
• Smeta sənədlərinin hazırlanması üçün normativ sənədləri və digər metodiki göstərişləri
• Azərbaycan Respublikasının ərazisində mövcud tikinti norma və qaydaları, eləcə də, müvafiq normativ hüquqi aktları bilməlidir
• Tikinti və ağır texnikaların üst qurğuları və metal konstruksiyalar üzrə materiallarının növləri və xüsusiyyətlərini bilməli
• Tikinti və ağır texnikaların üst qurğuları və metal konstruksiyaların texnologiyasına, istehsalının norma və qaydalarına, material sərfi normalarına dair biliklər

Namizədə tələblər

• Ali təhsil (müvafiq sahədə)
• Müvafiq sahədə iş təcrübəsi tikinti şirkətlərində 3 ildən az olmamaq şərtilə
• Kompüter bilikləri: MS Office, AutoCad
• etender.gov.az saytından istifadə bacarığı
• Yaşı : 30-50

Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Smetaçı-Mühəndis” yazmaqla öz CV-lərini [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.

 

VAKANSİYA 5

 Buta Construction

We are looking for Chief Accountant:

MAIN RESPONSIBILITES:

• Establish accurate accounting of the enterprise in accordance with the requirements of the Tax Code and International Accounting Standards;
• Correctly prepare a reports and calculate taxes and SSPF allocations and organize their timely transfer to the state budget;
• Maintain full records of incoming cash, inventories and fixed assets;
• Keep records of sales of goods, works and services;
• Carrying out inventory of cash, inventory and fixed assets;
• Compile and send Electronic Invoices;
• Calculate the cost of goods on the basis of Import Customs Declarations;
• Prepare and submit monthly, quarterly and annual tax returns (with annexes), SSPF and Statistical reports;
• Prepare salary calculation tables (subject to calculation of salaries, vacation pay, final accounts, sick leaves) and pay salaries;
• Solve all tasks assigned by the management in a timely and accurate manner;
• Control payments, control accounts and make payments through "internet banking";
• To compile daily and monthly reports on the work done;
• Prepare financial statements (Balance Sheet, Profit and Loss Statement, Cash Flow Statement);
• Responsible person for any audits conducted by State tax department
• Not to violate the principles of confidentiality.

EDUCATIONAL QUALIFICATIONS:

• University degree in Accounting/Finance or equivalent education in business administration
• Knowledge of legislative and regulatory acts.
• Understanding of the business and own decision impact on the Company KPIs
• Work Experience
• Minimum of 5 years’ experience in Finance or Accounting sphere wherein a minimum of 3 years is in managing a team and working within the HORECA or Education industry.
• Must have a thorough knowledge of tax legislation, monitor changes and apply in a timely manner;
• Must have a high level of ability to work in Office programs, especially EXCELL and WORD
• Must have a knowledge and experience in International Finance Reporting Standards (IFRS)
• Must be able to work in 1C 7.7-8.3 accounting software;
• Must be fluent in Azerbaijani and Russian and Good Knowledge of English - Must have management skills
• Must be able to perform mathematical calculations and analysis;

SKILLS:

- Knowledge of organizational practices
- The ability to express one's opinion, the ability to communicate and solve problems, the ability to take an active and planned approach to work are important;
- Ability to work under pressure, tolerance to stress is especially valued.
- Ability to plan and organize work
- Strong analytical and problem-solving skills.
- Strong supervisory and leadership skills.

Salary will be determined based on interview and experience

Deadline to apply: 31/05/2021

To apply please send to [email protected] indicating “Chief Accountant/Baş Mühasib” in a subject field.
Only shortlisted candidates who match requirements above will be contacted by recruitment team.

 

VAKANSİYA 6

 ATR MMC

Vəzifə və Öhdəliklər

- Qüvvədə olan vergi qanunvericiliyinə uyğun olaraq ciddi hesabat sənədləri, vergi bəyənnamələri, maliyyə-iqtisadi əməliyyatlarını rəsmiləşdirir və icra etmək
- Debitor və kreditor borcların uçotunun aparılması;
- Gəlir və xərclərin hesablanması; Banklarla və digər orqanlarla hesablaşmalar;
- Mühasibatlıq modulu üzrə 1C əməliyyatlarının aparılması;
- Elektron qaimə-fakturaların və elektron vergi hesab-fakturalarının hazırlanması;
- Ödəniş tapşırıqları və ya internet banking vasitəsilə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
- İdxal olunmuş malların maya dəyərinin hesablanması;
- Əmək haqqı, məzuniyyət və ezamiyyənin hesablanması;
- Gəlir və xərc sənədlərinə nəzarət edilməsi;
- Vergi hesabatlarının hazırlanması;
- Maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
- Məcburi dövlət sosial sığortası haqqında hesabatların hazırlanması;
- Statistika hesabatlarının hazırlanması.

Tələblər

- Ali təhsil - mühasibatlıq, maliyyə və ya iqtisadiyyat üzrə;
- Sahə üzrə ən 2-3 il iş təcrübəsi;
- Kompüter bilikləri: Microsoft office əla səviyyədə;
- 1C Mühasibat Proqramını bilmək (1C 8.3 versiyası ilə işləmə)
- Vergi Məcəlləsi üzrə biliklər
- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Əmək haqqı 700-900

İş şəraiti

- 5 günlük iş həftəsi
- İş vaxtı: 09:00 -18:00
- Əmək qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə

Uyğun Namizədlər CV lərini [email protected] mailinə göndərə bilər

Tel: (+994 50) 9699900 Cəfər
Ünvan: Səməd Vurğun küç., 43, World Business Centre, 11-ci mərtəbə, 11/3

 

VAKANSİYA 7

İş yeri: “Göygöl Şərab Zavodu” ASC, Göygöl şəhəri

Vəzifə: Baş mühasib müavini
İş qrafiki: 09:00 - 18:00/Bazar ertəsi – Cümə
İstirahət günü: Şənbə, bazar

NAMİZƏDƏ DAİR TƏLƏBLƏR:

• Ali iqtisadi təhsil (mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisasl üzrə) ;
• Mühasibat uçotu üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi ;
• Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi, vergi məcəlləsini və əmək qanunvericiliyini bilməli;
• Vergi,sığorta və statistik hesabatlarını tətbiq etmək bacarığı;
• 1 C,MS Office, EVHF, proqramlarını bilməli;
• Komanda ruhunda işləmək, peşəkar, məsuliyyətli, dürüst və dəqiq olmaq, məxfiliyi qorumaq;

İŞİN TƏSVİRİ:

• Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün mühasibat əməliyyatlarının üçotunun aparılması və sənədləşmənin təşkili.

QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və "Subject" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV" - lərə baxılmayacaq.

E - mail : [email protected]

 

VAKANSİYA 8

Azconstruction QSC

“Azconstruction”QSC Tikinti müdiri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Əmək funksiyası:

- Layihələrin sahədəki tikinti fəaliyyətinə rəhbərliyi həyata keçirmək,
- Tikinti fəaliyyətinin layihəyə və texniki spesifikasiyalara uyğun həyata keçirilməsini təmin etmək,
- Tabeçiliyində olan işçi heyətini və subpodrat şirkət heyətini layihə hədəfi doğrultusunda idarə etmək, Müəyyən edilmiş vaxt ərzində obyektlərin təhvil verilməsi planını və tikinti-quraşdırma işlərinin kəmiyyət və keyfiyyət göstəricilərinə əsasən yerinə yetirilməsini, layihə sənədlərinə, tikinti norma və qaydalarına, texniki şərtlərə və başqa normativ sənədlərə əməl olunmasını təmin etmək,
- Şirkət və subpodrat tərəfindən aylıq görülən işlər barədə Forma 2-lərin düzgün hazırlanmasını təmin etmək, Obyektlərin inşaası üçün texniki sənədləşmənin əldə edilməsini təmin etmək, Tikinti maşınları, nəqliyyat və mexaniki vasitələrin, materiallar, konstruksiyalar, detallar (hissələr), alətlər, inventar və s. əldə edilməsi üçün sifarişlər hazırlanmasına nəzarət və onlardan səmərəli istifadə olunmasını təmin etmək. İşin mexanikləşdirilməsi səviyyəsinin yüksəldilməsini, yeni texnikanın tətbiqini, əməyin təşkilinin təkmilləşdirilməsini, tikinti quraşdırma işlərinin maya dəyərinin aşağı salınmasını, materialların qənaətlə işlədilməsi üçün tədbirləri həyata keçmək, Əməyin qabaqcıl üsul və metodlarının yayılması üzrə iş aparmaq, Görülmüş işlərin uçotunu aparmaq, texniki sənədləşməni tərtib etmək, Ustalar üçün tikinti-quraşdırma işlərinin həcmi üzrə istehsalat tapşırıqlarını müəyyən etmək, onların yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək, Sifarişçilərin tamamlanmış tikinti obyektləri üzrə komplekslərin və ayrı-ayrı hissələrin təhvil verilməsində iştirak etmək,
- Sahəni həmişə nəzarətdə saxlamaq, o cümlədən tikinti işləri ilə, heyətlə, layihə dəyişikliyi ilə bağlı problemlərinin aradan qaldırılmasını vaxtında və effektiv formada, müstəri məmnuniyyəti və keyfiyyət planına uyğun həyata keçirmək, Texnoloji avadanlıqlardan (nərdivanlar, körpülər, müdafiə ləvazimatı, və s. qurğular), enerji qurğularından, nəqliyyat vasitələri və işçiləri qoruma vasitələrindən istifadəni təminetmək, Ağırlığın qaldırılması normalarına, iş yerlərində, keçid və giriş yollarında səliqə və qaydaya, kranaltı yolların düzgün saxlanılması və istismar olunmasına, iş yerlərinin təhlükəsizlik işarələri ilə təmin olunmasına riayət etməyə nəzarət etmək, İşçi layihələri oxumaq, layihədə olan konstruktiv və texnoloji xətaları aşkar etmək,
- Şirkət mərkəzi ofisi və şöbələri ilə effektiv koordinasiyalı işləmək,
- Rəhbəri olduğu sahədə təhlükəsiz iş şəraitinin qurulmasını və davamlılığını təmin etmək.

İlkin tələblər:

- İnşaat və ya Tikinti mühəndisliyi üzrə ali təhsil,
- Sənaye tipli layihələrin tikintisində ,o cümlədən minimum 3-5 il idarəçilik təcrübəsi,
- Tikinti fəaliyyətinə dair müvafiq əsasnamə, qayda, qanun və digər normativləri bilmə,
- Microsoft Office (Outlook, Word, Excel) proqramlarında işləmə bacarığı.
- Dil bilikləri : İngilis dili, Rus dili (əla səviyyədə)
- Nahar şirkət tərəfindən verilir.
- Əmək haqqı namizədin bilik bacarığına əsasən təyin olunacaq.
- AR Əmək məcəlləsinə uyğun olaraq əmək müqaviləsi bağlanılır.

İş vaxtı: Həftə içi 6 gün, saat:08:00-17:45,

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzü yerinə "Tikinti müdiri" yazaraq [email protected] ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaq.

 

VAKANSİYA 9

Eurodesign CSC

Business Analyst

Scope:

Business analyst elicits and analyses information from a variety of sources within an enterprise, including tools, processes, documentation, and stakeholders to document solid description of the current or expected business processes and required actions.
Business Analyst leads the entire requirements life cycle process by full-filling the role of the Project Owner, what is defined as Monitoring deliverables and ensuring timely completion of projects.

Responsibilities:

• Assisting in Evaluating business processes, anticipating requirements, uncovering areas for improvement,
by collecting critical information from meetings with various stakeholders and furtherly analyzing collected information;
• developing solutions based on collected and analyzed information;
• Documenting, reporting and presenting (both internal and external) the results of activities decried above, with relevant validation.
• Leading the Requirement – Life Cycle Process, by full-filling the role of the Project Owner, what is defined as Monitoring deliverables and ensuring timely completion of projects.
• Formulate ways for businesses to improve, based on previous research.

Requirements:

• 2 years’ experience at Business Analysis, It Business Analysis, Consultancy or related field;
• Azeri, Russian;
• Bachelor or Master University degree.

Please send your resume to [email protected] with position title Business Analyst in the subject line.

 

VAKANSİYA 10

Zeytun Pharmaceuticals

Maliyyə üzrə mütəxəssis

Tələblər:

• Ali təhsil (maliyyə və ya mühasibatlıq ixtisası üzrə)
• Təcrübə: min 2 il (maliyyə təhlili sahəsində)
• Satışların, ehtiyatların təhlili üzrə bilikər və təcrübə
• Pul axınının, debitor-kreditor hesablaşmaların təhlili üzrə bilikər və təcrübə
• Azərbaycan dili, Rus dili yaxşı səviyyədə
• Kompüter üzrə biliklər: 1C; MS Office (Excell- əla səviyyədə) proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti

Vəzifə öhdəliki :

• Maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin effektivliyinin artırması üçün resursların düzgün istifadəsinə nəzarət edilməsi
• Satış üzrə təhlillərin aparılması və debitorlara nəzarət edilməsi
• Satınalma üzrə hesablaşmalara nəzarət edilməsi
• Mal-material inventarlarının saxlanması və hərəkətinə nəzarət edilməsi
• Xərclərə nəzarətin və yüksək dərəcədə effektivliyin təmin olunması üçün xarici təchizatçıların idarəedilməsi
• Nəğd vəsaitlərin hərəkətinə dinamik nəzarət zamanı geniş bazalı məlumatların toplanması və təhlili
• Əsas şirkət, bazar, brend və seqmentin fəaliyyət göstəricilərinin təhlilinin aparılması və hesabatların hazırlanması

İş şəraiti:

∙ 5 günlük iş həftəsi
∙ Karyera yüksəlişi imkanı
∙ Tibbi sığorta ilə təmin olunma
∙ Əmək haqqı: 1000-1200 azn
∙ Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur
∙ İş yeri: BEGOC Biznes Mərkəzi

Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz halda CV- nizi [email protected] elektron ünvanına göndərin.
Xahiş olunur CV-nizi göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

 

VAKANSİYA 11

Ibis Baku city

ibis Baku City Hotel

Chief accountant

We are looking for an experienced Chief accountant to oversee general accounting operations by controlling and verifying our financial transactions. Chief accountant responsibilities include reconciling account balances and bank statements, maintaining general ledger and preparing month-end close procedures. A successful Chief accountant combines excellent analytical skills with a thorough knowledge of accounting principles to analyze financial reports and forecasts. The ideal candidate has experience collaborating and/or managing a team of accountants and junior accountants. Senior accountant duties include ensuring accuracy and effectiveness in all of our accounting tasks.

Responsibilities

• Verify, allocate, post and reconcile accounts payable and receivable
• Produce error-free accounting reports and present their results
• Analyze financial information and summarize financial status
• Spot errors and suggest ways to improve efficiency and spending
• Provide technical support and advice on Management accountant
• Review and recommend modifications to accounting systems and procedures
• Manage accounting assistants and bookkeepers
• Participate in financial standards setting and in forecast process
• Provide input into department’s goal setting process
• Prepare financial statements and produce budget according to schedule
• Assist with tax audits and tax returns
• Direct internal and external audits to ensure compliance
• Plan, assign and review staff’s work
• Support month-end and year-end close process
• Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls

Skills

• Proven experience as a financial controller, accounting supervisor, chief or senior accountant
• Thorough knowledge of basic accounting procedures
• Awareness of business trends
• Familiarity with financial accounting statements
• Experience with general ledger functions and the month-end/year-end close process
• Advanced MS Excel skills including 1C and Micros/Opera
• Accuracy and attention to detail
• Aptitude for numbers and quantitative skills
• Bachelor degree in Accounting, Finance or relevant

Interested candidates are invited to send their resumes to [email protected] indicating “Chief accountant” in the subject line of the e-mail.

 

VAKANSİYA 12

Blue Planet Distribution LLC

Gənclik Mall, Port Baku Mall, 28 Mall və Dəniz Mall ticarət mərkəzlərində yerləşən Go Sport, Courir, Skechers, Nike idman mağazalarına aşağıda sadalanan vəzifələrə açıq vakansiya elan olunur:

1. Mağaza meneceri assistenti
2. Satıçı-məsləhətçi
3. Kassir
4. Anbardar
5. Nəzarətçi

Tələblər:

• Bu vəzifədə 1 il təcrübəsi olan
• Rus və ingilis dilindən anlayışı olan
• Ünsiyyətcil
• Özünə inamlı
• İdman sahəsində anlayışı olmalıdır
• Komanda üzvləri ilə çalışmaq, ruhlandırmaq, yeniliklər birlikdə yaratmaq

İş şəraiti:

• Əmək haqqı + %.
• İş vaxtı növbəli, 6 günlük iş
• İstirahət həftədə 1 dəfə.

Əlavə məlumatlar:

• Təcrübəli təlimçi tərəfindən təlimin aparılması
• Sertifikatın verilməsi (imtahanı keçdiyi halda)
• Beynəlxalq brendlər üzrə təcrübə əldə edilməsi

Bizim komandaya qoşulmaq istəyənlər, elektron məktubunuzda “mövzu” sətrində vakansiyanı qeyd etməklə, CV-zi [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər.

 

VAKANSİYA 13

Kənd təsərrüfatı sahəsində fəaliyyət göstərən şirkət “İD Agropark” MMC “Qaraj Rəisi” vəzifəsinə işə qəbul elan edir.

İş yeri: Saatlı rayonu

Vəzifə və öhdəliklər

• Kənd təsərrüfatı texnikalarının və xüsusi texnikaların fasiləsiz, texniki cəhətdən düzgün istismarını və etibarlı işini, onların saz vəziyyətdə, tələb olunan səviyyədə saxlanılmasının təmin edilməsi;
• Nəqliyyat vasitələrinin və kənd təsərrüfatı texnikasını işə saz vəziyyətdə buraxılmasını təmin etmək;
• İş vaxtı baş vermiş texniki çatışmamazlıqları aradan qaldırmaq;
• Yanacaq sərfiyyatına nəzarət etmək;
• Anbardan çıxan ehtiyyat hissələrinə nəzarət etmək;
• Nəqliyyat vasitələri və kənd təsərrüfatı texnikası üçün texniki xidmətlərin və cari təmirin təşkil edilməsi;
• Nəqliyyat və texnikanın texniki istismar, texniki təhlükəsizlik və yol hərəkatı qaydalrına riayət edilməsinə nəzarət etmək;
• Texnikaların təmiri üçün ehtiyat hissələrinin alınması, təmir-istismar ehtiyaclarına material sərfi üzrə sənədlərin işlənib-hazırlanması, təmirin keçirilməsi, smeta xərclərinin hesablanması, ehtiyat hissələrinin və materialların alınması üçün tələbin müəyyən olunması və tələbnamələrin hazırlanması;
• Nəqliyyat vasitələrinin və kənd təsərrüfatı texnikasının sənədləşmə işlərini həyata keçirmək;
• Nəqliyyat vasitələrinin və kənd təsərrüfatı texnikasının texniki vəziyyətinə görə məsuliyyət daşımaq;
• Mütəmadi olaraq nəqliyyat vasitələrinin və kənd təsərrüfatı texnikasının texniki baxışdan keçirilməsini təmin etmək;
• Avadanlıqların işini yaxşılaşdıran səmərələşdirici təkliflərin hazırlanması, onların tətbiq olunması;
• Tabeçiliyində olan işçilərə rəhbərlik etmək.

Tələb olunan bacarıqlar:

• Texniki sahədə ali təhsil və ya peşə təhsili;
• Nəqliyyat vasitələrinin texniki xarakteristikasını, konstruktiv xüsusiyyətlərini, iş rejimini, onların istismar qaydalarını bilmək;
• Müvafiq sahədə minimal 3 -5 il iş təcrübəsi;
• Montaj və təmir metodlarını bilmək;
• Kənd təsərrüfatı texnikaları üzrə biliklərə malik olmaq;
• Məsuliyyətli, diqqətli və ünsiyyətcil olmalı və komandada işləmək bacarıqları;
• Yüksək kommunikasiya bacarığı;
• MS Office proqramları;
• Azərbaycan dilindən başqa rus və ingilis dilləri bilən namizədlər arzuolunandır.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-mail-in mövzu hissəsində “Qaraj Rəisi” qeyd etməyiniz xahiş olunur.

 

VAKANSİYA 14

Azerbaijan Rigs LLC

Job Title: Legal Counsel
Job Evaluation Ref #: 00005
Directorate: General Manager
JD Last updated: 16.05.2021
Location: 121 H. Aliyev Avenue, SOCAR Tower, Baku, Azerbaijan
Hours: 40 pw

Accountable to General Manager

Qualifications

• Bachelor’s degree in Law.

Experience

• Minimum 3 years of experience in a legal department or law firm;
• Working knowledge on Charter agreements or maritime legislation;
• Solid knowledge on Government procurement systems, etender.gov.az/

Skills

• Advanced Azerbaijani / English, Intermediate Russian language skills;
• Advanced MS Office skills;
• Excellent written and verbal communication skills;
• Strong drafting skills;
• Ability to build and maintain consensus with business partners in a professional demeanor to achieve goals;
• Effective communication skills in dealing with stakeholders;
• Ability to work independently, multitasking and work under pressure;
• Self-motivation and continuous development.

Employer’s profile

“Azerbaijan Rigs’’ LLC is a special purposes vehicle company with a team of 6 people established by State Oil Fund of the Republic of Azerbaijan and State Oil Company of the Azerbaijan Republic to finance the construction of the 6th generation semi-submersible drilling rig and manage the asset.

Job summary

Legal counsel will provide premium level of legal guidance, support, and coordination in the consistent and effective management of the company.

Key responsibilities

• Oversee corporate legal processes and correspondence with stakeholders and regulators;
• Develop company policy and position on legal issues;
• Research, anticipate and guard company against legal risks;
• Develop, draft and review legal documents;
• Represent company in legal proceedings and negotiations;
• Manage company tenders and other procurement tools;
• Develop and manage administrative and project contracts;
• Liaise with auditors and consultants;
• Support to General Manager in the daily emergencies.

Key relations:

• State Oil Fund of the Republic of Azerbaijan;
• State Oil Company of the Azerbaijan Republic;
• Caspian Drilling Company;
• Other local and international vendors;
• Regulators.

All interested applicants may send their resume to [email protected] stating the job title in the subject box.

 

VAKANSİYA 15

Enerji Məsələlərini Tənzimləmə Agentliyi - İctimaiyyətlə əlaqələr sektorunun Baş mütəxəssisi

VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:

- İclaslar, vebinarlar, konfranslar və s. də daxil olmaqla tədbirlərə dair press-relizlərin ilkin variantının hazırlanması və mətnlərin redaktə edilməsi;
- Broşürlər və digər nəşrlər üçün kontentlərin yazılması və mətnlərin redaktə edilməsi;
- Sosial media hesablarının idarə olunması və orada Agentliyin fəaliyyətinə, enerji sahəsinə aid mətnlərin yazılması və paylaşılması;
- Şöbələrarası effektiv kommunikasiya və iş birlyinin qurulması, rüblük daxili xəbər bülleteni üçün məlumatların vaxtında toplanması və bülleten şəklində ilkin variantının hazırlanması;
- Mütəmadi olaraq mətbuatın monitorinqinin aparılması və aylıq hesabatların hazırlanması;
- Enerji tənzimləmə sahəsində araşdırmaların aparılması, məlumatların sistemli şəkildə toplanması;
- Vebsayt üçün kontentin Azərbaycan dilindən ingilis dilinə və ingilis dilindən Azərbaycan dilinə tərcümə edilməsi;
- Bütün kommunikasiya materiallarının vahid korporativ kommunikasiya qaydalarına uyğun olmasını təmin edilməsi, əməkdaşlar arasında brend məlumatlılığını artırılması, təqdimatlar edilməsi;
- Agentliyin PR fəaliyyətinə dair sektor müdiri tərəfindən verilmiş təlimatlar və tapşırıqların icrası.

TƏLƏBLƏR:

• Ali təhsil (Jurnalistika, filologiya, marketinq, biznesin idarə edilməsi);
• Yaş həddi 27-40 aralığı;
• İxtisası üzrə azı 3 il iş stajı;
• Microsoft Office və dizayn proqramlarında işləmə bacarığı;
• Rus və ingilis dillərini səlis bilməsi arzuolunandır;
• Operativlik, dəqiqlik və yüksək icraçı bacarığı;
• Səlis və aydın nitqə sahib olmalı, fikrini düzgün ifadə etməyi bacarmalı;
• Analitik təhlil və proqnozlaşdırma, reklam və PR sahəsində ilkin bilirlərə sahib olmalı;
• Sosial şəbəkələr haqqında geniş məlumatlı olmalı, iş prinsiplərini bilməli.

DİGƏR:

• Əmək haqqı müsahibənin nəticəsinə əsasən müəyyən olunacaqdır;
• İş qrafiki: 09:00 – 18:00 / nahar fasiləsi 13:00 – 14:00;
• İstirahət günləri: şənbə və bazar günləri;
• Vakansiya üzrə müraciətin son müddəti: 27 may 2021-ci il
• İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr. 152, Çinar Plaza

Vakant vəzifə ilə maraqlanan şəxslər anketlərini foto ilə birlikdə [email protected] poçt ünvanına göndərə bilərlər. Müraciətin mövzu hissəsinə mütləq şəkildə vakansiyanın adını (PR – baş mütəxəssis) qeyd edin.

Banner

Digər xəbərlər